Autorzy
Wersje językowe
Promocje
Tadeusz Baird "Jutro" - Jan Młodożeniec
Tadeusz Baird "Jutro" - Jan Młodożeniec

600,00 zł

Cena regularna: 900,00 zł

szt.
Juliusz Cezar (Shakespeare) - Henryk Tomaszewski
Juliusz Cezar (Shakespeare) - Henryk Tomaszewski

1 500,00 zł

Cena regularna: 1 700,00 zł

szt.
Secesja - Muzeum Mazowieckie w Płocku - Maciej Urbaniec
Secesja - Muzeum Mazowieckie w Płocku - Maciej Urbaniec

380,00 zł

Cena regularna: 490,00 zł

szt.
Coppelia - Józef Mroszczak
Coppelia - Józef Mroszczak

600,00 zł

Cena regularna: 750,00 zł

szt.

Waldemar Świerzy. Plakaty - wydawnictwo BOSZ

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 7 dni
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 20,00 zł 20.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Waldemar Świerzy. Plakaty

Wydawnictwo BOSZ

Dorota Folga-Januszewska (Koncepcja merytoryczna, tekst i wybór ilustracji)

Błażej Ostoja Lniski (proj. graf.)

Książka traktuje o twórczości jednego z największych polskich plakacistów, Waldemara Świerzego. Uznany za najwybitniejszego portrecistę wśród grafików, specjalizował się zwłaszcza w plakacie filmowym – do jego najsłynniejszych dzieł zaliczają się „Bulwar zachodzącego słońca”, „Nocny kowboj” czy „Milczenie”. Świerzy tworzył również plakaty cyrkowe, które w humorystyczny sposób pokazują klaunów i akrobatów, oraz plakaty muzyczne, przedstawiające m.in. wielkie sławy jazzu: Milesa Davisa, Raya Charlesa czy Charliego Parkera. Na kunszt artystyczny tego wybitnego twórcy składają się bogata kolorystyka, ekspresyjność i abstrakcyjność oraz wyszukana forma.

autor:
Prof. Dorota Folga-Januszewska – historyk sztuki, muzeolog; od 1979 r. pracownik Muzeum Narodowego w Warszawie, w latach 2007–2008 dyrektor MN; od 2011 r. dyrektor Instytutu Muzeologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego i profesor tej uczelni; od 2005 członek grupy ekspertów EU ds. muzeów (Culture Unit); autorka ponad 250 książek, katalogów, artykułów i opracowań w zakresie sztuki XX wieku, muzeologii, teorii sztuki.

Liczba stron: 64

Liczba zdjęć: 60

Format: 150 × 201 cm

ISBN: 978-83-7576-411-6

EAN: 9788375764116

Oprawa: twarda

Numer wydania: I

Rok wydania: 2019

Język: polsko-angielski

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl